Přejete si své zákazníky oslovit nápaditými texty, které Vám pomohou
podpořit Váš obchodní záměr? Chcete jim nabídnout hodnotné a zároveň
srozumitelné informace?
Pokud jste si na tyto otázky odpověděli kladně, pak jste to právě
Vy, komu jsou určené služby označované jako copywriting.
Výraz „copy“ zde samozřejmě nepoukazuje na to, že by byly texty
odněkud kopírovány. V angličtině se jím totiž označují také
textové podklady nebo texty určené k reklamním účelům.
Proč využít moje služby
S psaním textů pro webové a firemní prezentace mám již 7leté
zkušenosti. Snažím se je vytvářet s ohledem na potencionální čtenáře
– beru v potaz jejich zájmy a informace, které jsou pro ně důležité.
Samozřejmostí je bezchybný pravopis a profesionálně zvládnutá
stylistika.
Co Vám mohu nabídnout
-
články do tematicky zaměřených
magazínů
-
vytvoření Vaší kompletní webové
prezentace (analýza klíčových slov, vytvoření přehledné
struktury webu v souladu se zásadami SEO)
-
kompletní správu Vašeho e-shopu
(vytvoření textů ke kategoriím, popisky produktů, správa PPC
reklamních kampaní, registrace do srovnávacích portálů
Heureka a Zbozi)
S jakými tématy si poradím
Ve svých službách copywritera nejsem nijak výrazně limitován tématy,
které bych byl schopen zpracovat. Potřebné informace k danému tématu
si dokážu snadno vyhledat z relevantních českých nebo anglických
zdrojů.
Mám zkušenosti s tématy z oblasti marketingu, informačních
technologií, bydlení, stavebnictví, cestovního ruchu, ekonomie,
práva, sportu, historie či umění. Jsou ale samozřejmě také témata, u
kterých Vám doporučím obrátit se raději na jiného copywritera nebo
copywriterku.
Jaké jsou ceny
Každá zakázka je jedinečná, a ceny proto stanovuji individuálně.
Cena za 1 normostranu textu pro tematicky zaměřené magazíny nebo
webové prezentace začíná na 150 Kč.
Copywriting na web
Většina textů, které píšu, je určená na webové stránky. Tyto stránky
nebudou navštěvovat jenom lidé, ale také roboti internetových
vyhledávačů. Texty je proto potřeba psát v souladu se zásadami
SEO (optimalizace pro vyhledávače), abychom získali dobré
hodnocení u našich nejpopulárnějších vyhledávačů Google a Seznam. O
tom, co je (a co není) SEO, si můžete přečíst
článek na mém blogu.
V souladu se zásadami SEO se snažím do textu zakomponovat vhodná
klíčová slova podle návrhů klíčových slov z nástrojů Seznam Sklik
a Google AdWords. Tato klíčová slova by neměla chybět
v titulcích stránek, hlavních nadpisech, úvodních odstavcích ani
v dalším textu.
Dalšími důležitými prvky webových
stránek jsou:
-
strukturování
textu na krátké odstavce
-
zvýraznění
důležitých informací v textu
-
poutavé
nadpisy členěné do několika úrovní
-
parametry
title a meta description
-
krátké a
přehledné URL adresy
-
vhodné
provázání stránek odkazy
Pro získání předních pozic v internetových vyhledavačích je rovněž
třeba věnovat pozornost získání zpětných odkazů z jiných webových
stránek a vhodné prezentaci na sociálních sítích. Dobrou volbou může
být vytvoření samostatných podpůrných webových stránek, ze kterých
budou směřovat odkazy na Vaše hlavní stránky.
Návštěvníci nechodí jen z vyhledávačů
Návštěvníky je ovšem možné přivést také jinými způsoby než klasickým
způsobem z vyhledávačů. V případě zájmu pro Vás mohu zajistit také
následující služby:
-
registrace do
katalogu Firmy a případně do dalších oborových katalogů
-
PPC reklamní
kampaně Sklik a Google Adwords
-
registrace do
srovnávacích portálů Heureka a Zboží (určeno pro
e-shopy)